loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 90 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/922.jpg

خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم

*

*

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

*

*

فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم

گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخ زده راه بروم

عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند

*


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــــــب بروید ..

زمستانی 2

https://rozup.ir/up/only-truelove/922.jpg

خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم

*

*

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

*

*

فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم

گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخ زده راه بروم

عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند

*

*

داره برف میاد

به آسمون نگاه کن

به اندازه اونایی که نمی تونی بگیریشون دوستت دارم

*

*

دوست دارم برگردم اون دوران که بابام بیدارم می کرد

و می گفت : پاشو ببین چه برفی اومده

*

*

دارد برف می آید …

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند

*

*

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

لحن بعضی ها عصر یخبندانه

*

*

هنوز هم برام هیچی جالب تر از این نیست که

صبح پاشم ببینم کلی برف اومده و هیچکی هم از روش نرفته

*

*

بی تابی نکن !

هی نپرس پس کی برف می بارد ؟

موهای پدرت را نگاه کن

*

*

زمستان را دوست ندارم

چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم

*

*

برای آدم برفی چشم نگذار وگرنه آب که نمی شود ، هیچ

تا یک عمر هم خیره به رد پاهایت می ماند

*

*

آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم

من مو به مو سفید شدم

*

*

بر لبم نام تو را می برم تا برف

مثل قند در دل زمستان آب شود

*

*

داره برف میاد

بیا تو قلبم سرما نخوری

*

*

فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم

گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخ زده راه بروم

عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند

*

*

 

پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار

♥♥♥


جاتون خالی از دیروز شهرمون سفید شده برف می باره خیلی زیباستلبخند

واسه مطلب ها نظر بزارید . (پایین صفحه)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 4,003
  • بازدید کلی : 24,489
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove