loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 123 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

 https://rozup.ir/up/only-truelove/321.jpg

من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش می گیرم ...

مردانگی های تو فیزیک را هم نابود می کند ، من را که دیگر هیچ !!

*

*

واقعیت است جاذبه تو می خواهم تو را به نیوتون ثابت کنم ! 

*

زندگی زیباست ...

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی ...

*

*

من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم به شرطی که

اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی ... 

*


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــب بروید.

 https://rozup.ir/up/only-truelove/321.jpg

من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش می گیرم ...

مردانگی های تو فیزیک را هم نابود می کند ، من را که دیگر هیچ !!

*

*

واقعیت است جاذبه تو می خواهم تو را به نیوتون ثابت کنم ! 

*

زندگی زیباست ...

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی ...

*

*

من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم به شرطی که

اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی ... 

*

*

مرا به جان تو قسم می دهند ... نگاه کن ،

همه میدانند که برایم همیشگی ترینی ...

*

*

آدم باید یه " تو " داشته باشه که هروقت از همه چیز خسته و ناامید شد بهش بگه :

مهم اینه که تو هستی ؛ گور بابای دنیا ! 

*

*

با تو هنوز زیر بارانم ...چتر برای چه ؟

خیال که خیس نمی شود ...

*

*

تونل ها فریاد میزنند : "راه است ، حتی در دل سنگ"

*

*

من اینجا بی تو می سوزم و تو با او می سازی ...

بین ما فقط یک حرف فاصله است !

*

*

 دل خوشم با غزلی تازه همینم کافیست ،

تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست ،

قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو ،

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافیست ،

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم ،

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست ،

آسمانی ! تو در آن گستره خورشیدی کن ،

من همین قدر که گرم است زمینم کافیست ،

من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه ،

برگی از باغچه ی شعر بچینم کافیست 

*

*
بغض که میکنی ، بدهکار باران می شوم و شرمنده ی کویر !

.

مثل گل ها که با عطر ها درگیرند ، اسمت از دهان خیالم نمی افتد !

*

*
کاش خدا سه چیز را نمی آفرید ! عشق ، غرور و دروغ ؛

چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید ...

*

*
نمی دانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی فقط یک آرزو دارم ،

که در دنیای شیرینت میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

*

حالا که می خواهی بروی لطفا قدم هایت را تندتر بردار ،

دلم را فرستاده ام دنبال نخود سیاه ...

*

*

باید اعتراف کنم که من نیز گاه گاه به آســــــمان نگاه میکنم ...

دزدانه ؛ در چشم ستارگان ...

نه به تمامیشان ؛ تنها به آنها که شبیه ترند به چشمای تو ... 

♥♥♥


راجع به مطلب نظـــــــر بزارید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 3,990
  • بازدید کلی : 24,476
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove