loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 103 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/322142055873441974011.gif


    . * .((۰۰)). *.
      . * (‘_’) * .
      * . ( : ) . *
       . *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !


*

برف نو! برف نو! سلام، سلام بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید همه آلودگی‌ست این ایام

*
دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی


دعا میکنم در زمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی

برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــــــــب بروید..

https://rozup.ir/up/only-truelove/322142055873441974011.gif


. * .((۰۰)). *.  
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

*
*
برف نو! برف نو! سلام، سلام بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید همه آلودگی‌ست این ایام

 

*
*
در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟
پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده

*
*
در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟
بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند . . .
(ارد بزرگ)
*
*
دارد برف می آید در گوش دانه های برف نام تو را  زمزمه خواهم کرد
تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
*
*
هموطن!
فقط با روشن کردن یک بخاری اضافه، شما هم در تعطیلی مدارس
دانشگاه ها و ادارات سهیم باشید.
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم !
*
*
مثل بارون با صفایی / مثل برف سفید و ماهی
مثل گل خوشبو و زیبا / مثل خون تو قلب مایی
چه بخواهی، چه نخواهی / تو عزیز دل مایی
***
Www.Only-Truelove.rozfa.com
***
دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی


دعا میکنم در زمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی
*
*
به که گویم که تو منزلگه چشمان منی  به که گویم که تو گرمای دستان منی

 گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من به که گویم که تو باران زمستان منی

*
*
سوزی که برف داره ، بارون نداره  معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره ! 

*
*
 دارد برف می آید در گوش دانه های برف  نام تو را  زمزمه خواهم کرد
 تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
*
*
داره برف میاد  به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه  بارید بهم خبر بده  ،
 اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت

*
*
وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
 به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟
*
*
برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
 انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد
*
*
اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید
*
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 3,986
  • بازدید کلی : 24,472
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove