loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 93 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/dori.jpg

و بعد از رفتنت…

رسم نوازش در غمی خاکستری ، گم شد…

هنوز ، آشفته ی چشمان زیبای توام ؛

بـــــــــرگرد…

*

فاصله شاید نگاه ها را از هم دور کند! ولی…… قدرت ندارد یادها را از هم جدا کند!!!

*

تو… عزیز خواهی ماند حتی اگر فاصله ها نگاهت را از من دور کند…!

*

چه زیباست خیالی که تورا از آن همه فاصله می آوردبه کلبه تنهایی ام…


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــــــــــب بروید.

https://rozup.ir/up/only-truelove/dori.jpg

و بعد از رفتنت…

رسم نوازش در غمی خاکستری ، گم شد…

هنوز ، آشفته ی چشمان زیبای توام ؛

بـــــــــرگرد…

*

فاصله شاید نگاه ها را از هم دور کند! ولی…… قدرت ندارد یادها را از هم جدا کند!!!

*

تو… عزیز خواهی ماند حتی اگر فاصله ها نگاهت را از من دور کند…!

*

چه زیباست خیالی که تورا از آن همه فاصله می آوردبه کلبه تنهایی ام…

*
جای خالی ات مثل کفش سیندرلا اندازه ی هیچ یک از مردم شهر نشد..
حتی بزور..!

*

عزیز ِ دلم
هنوز وقتے آسمان ِ دلم ابریست
لمس ِسبک ِ دستان ِ مهربانت را روے ِ مو هایم حس مےکنم..
تو هنوز با تمام ِ نبودنت
تنها پناهگاه ِ من از این آدمهایے…

*

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست!
کوه غصه از دلم رفتنی نیست!
حرف عشق تو رو من با کی بگم؟ همه حرفا که آخه گفتنی نیست!

*

ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﭼﻪ ﺑﭽﻪ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ
ﭼﻪ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩﯼ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺮﻭﯼ
ﺍﺯ ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ
ﺑﯽ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﺁﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﯼ…

*

دلم می خواهد گاه به دستانت که می نگری، جای خالی دستانم را به یاد آوری!

*

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…
هی…
معشوقه ی من…
سلامتی….؟!

*

وقتی حس میکنم…
جایی در این کره ی خاکی.
تو نفس میکشی و من..
از همان نفس هایت… نفس میکشم آرام می شوم!
تو باش!!
هوایت!
بویت!
برای زنده ماندنم کافی ست…!!!

*

جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نمی کنه, پس عمری که بی تو می گذره مرگی است به نام زندگی…

*

دلتنگم و این درد کمی نیست،
که پشت هیچ خط تلفنی
صدای تو نیست
دلتنگم و این درد کمی نیست
که رو برمیگردانم و
جای تو خالی است….

*

قلبی داری به وسعت دریا و به بینهایت آسمانها. باید منطقی باشم ،حق داری اگه دلت برام تنگ نمیشه

*

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه…
بدی هاش یادت میره….
نامردیش یادت میره…
بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره…
وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره…
فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه…!!!
همین..

*

سهم “من” از “تو”
عشق نیست،
ذوق نیست،
اشتیاق نیست،
همان دلتنگی بی پایانی است
که روزها دیوانه ام می کند!!

*

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد/ دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

*

خداحافظ برای تو چه آسان بود

ولی قلب من از این واژه لرزان بود

خداحافظ برای تو رهایی داشت

برای من غم تلخ جدایی داشت…

*

خیلی دور هم که بروی
نقطه نمیشوی..
سه نقطه میشوی در شعرهایم…‏!‏

*

زورم به تو نمی رسد
به جاده التماس می کنم،
برگردد

*

نقّاشی ام بدک نیست. اما
مانده ام چگونه انتظارت را بکشم

*

گفتی خودت را جای من بگذار، یادت هست؟؟
 
گذاشتم….
 
             میبینی؟؟؟
 
                           اما نرفته ام…..

*

باران که میبارد……
دلم برایت تنگ تر می شود…..
راه می افتم…
بدون چتر…
من بغض می کنم…
آسمان گریه…

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 3,999
  • بازدید کلی : 24,485
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove