loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 135 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

https://rozup.ir/up/only-truelove/93929.jpg

 

آرزوی من اینست که دو روز طولانی

در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من اینست یا شوی فراموشم

یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

*

*

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

*

*

 

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غمهای زمانه را فراموشم کرد

*

*

تمومه عمر آوازم ، دیگه خاموشه خاموشم / نمیری هرگز از یادم ، من از یادت فراموشم

شروع رفتنت بی من ، شروع شعر اندوهه / بدون بعد از تو یاد تو ، برام سنگین تر از کوهه


 برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــــــــب بروید ...

 

https://rozup.ir/up/only-truelove/93929.jpg

 

آرزوی من اینست که دو روز طولانی

در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من اینست یا شوی فراموشم

یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

*

*

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

*

*

 

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غمهای زمانه را فراموشم کرد

*

*

تمومه عمر آوازم ، دیگه خاموشه خاموشم / نمیری هرگز از یادم ، من از یادت فراموشم

شروع رفتنت بی من ، شروع شعر اندوهه / بدون بعد از تو یاد تو ، برام سنگین تر از کوهه

*

*

بی بهانه تو را مرور میکنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد

*

*

این روز ها یکدیگر را چه خوب فراموش میکنیم

همه ی کارهایمان به این خوبی بود ، چه خوب بود

*

*

تقدیم به همه فراموشکارای دنیا

وقتی تو پاییز روی برگای زرد و خشک پا میذاری

یادت باشه همین برگا یه روزی بهت نفس می دادن

*

*

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن …

به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را …

*

*

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را ، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسن

*

*

سخت ترین دو راهی: دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است

گاهی کامل فراموش میکنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی

و گاهی آن قدر منتظر می مانی که می فهمی زودتر از اینها باید فراموش میکردی

*

*

گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی

حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام

وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی

*

*

تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد

محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد

*

*

شکسته این جماعت بال ما را

پریشان کرده ماه و سال ما را

تو هم ای بی وفا از ما بریدی

نمی پرسی دگر احوال مارا

*

*

واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان میآییند و میـــــــــرونند

اما خاطره خوش باهم بودن هستـــــــ که میماند

افتخاریستـــــــ در کنار شما بودن حتی اگر فراموش شدم …

*

*

 

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیفند خاطراتمان !!!

*

*

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی

*

*

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم

بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمراً

*

*

گفته بودم بعد از این باید فراموشش کنم

دیدمش از یاد بردم گفته های خویش را

تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا

گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را

*

*

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم !

*

*

تنها یک برگ مانده بود …

درخت گفت : منتظرت میمانم !

برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود …

*

*

تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی

تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی

تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم …

♥♥♥


در ادامه مطلب هر مطلب در آخر صفحه براحتی میتونید راجب مطلب نظــــــــــر بزارید.منتظر نظراتتون هستم.چشمک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ptc group در تاریخ 1392/09/19 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی جالب و سرگرم کننده بود.
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
http://pt30-group.rozblog.com/post/23
در اینجا کتاب آموزشی کسب درآمد از اینترنت را به صورت رایگان می تونی دانلود کنی.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 4,022
  • بازدید کلی : 24,508
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove