loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 95 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/faramoooshi.jpg

فراموش کردن تو هنر میخواهد و من بی هنرترین انسانم

*

“خاموشی” بهانه است…
مشترک مورِد نظر، “فراموشی” دارد!

*

تمام سپاس من از کسی است که به من نیاز نداشت؛ اما فراموشم نکرد…

*

به خودم قول میدهم که فراموشت کنم
وقتی صبح میشود تو را که نه …
ولی!
قولم را فراموش میکنم!!!


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــــــــب بروید..

https://rozup.ir/up/only-truelove/faramoooshi.jpg

فراموش کردن تو هنر میخواهد و من بی هنرترین انسانم

*

“خاموشی” بهانه است…
مشترک مورِد نظر، “فراموشی” دارد!

*

تمام سپاس من از کسی است که به من نیاز نداشت؛ اما فراموشم نکرد…

*

به خودم قول میدهم که فراموشت کنم
وقتی صبح میشود تو را که نه …
ولی!
قولم را فراموش میکنم!!!

*

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى به جاى اینکه دنبالت بگردند، فراموشت مى کنند …

*

واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان میآییند و میرونند
اما خاطره خوش باهم بودن هستکه میماند
افتخاریستدر کنار شما بودن حتی اگر فراموش شدم …

*

شنیده بودم که “خاک سرد است”
این روزها اما انگار آنقدر هوا سرد است،
که زنده زنده فراموش می کنیم یکدیگر را

*

فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود
از همان آب هایی که می پرد توی گلو و سالها سرفه میکنیم!

*

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن …
به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را …

*

ماههاست فراموشش کرده ام؛
خاطراتش را هم …!
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش
ذوق میکنند!

*

برسنگ مزارم بنویسید آشفته دلی خفته دراین خلوت خاموش …
او زاده ی غم بود که از خاطر دوستان گشت فراموش …

*

نامت را
خاطراتت را
بوسه هایت را
و لمس حس بودنت را
همه و همه را به دست سرد باد سپردم
یادم تو را فراموش…

*

برایم مهم نیست چه میشود؛
به همه ی باورهایم سوگند
هیچ چیزی برایم مهم نیست!
فراموشت نمیکنم
یک کلام
و این یعنی
نهایت خوشبختی!!

*

خواستم خودمو گول بزنم؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم
فراموش …
یه چیزی ته قلبم خندید و گفت: یادمه

***

www.only-truelove.rozfa.com

در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد
در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت
و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد
ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد . . .

*

فراموش کردنت کار سختی نیست!!!
کافی است دراز بکشم، چشم هایم را ببندم و برای همیشه … بمیرم!

*

وقتى که میگى:
“دیگه برای همیشه فراموشش کردى”
و هیچ احتیاجى بهش ندارى و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى …
دقیقا همون زمانیه که:
بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده …

*

ما بخار شیشه ایم؛ نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی!

*

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند، پس بمان در خاطرم!

*

تنها یک برگ مانده بود …
درخت گفت: منتظرت میمانم!
برگ گفت: تا بهار خداحافظ!
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود …

*

تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی
تا آمدم بگویم نرو، رفته بودی
تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم …

*

عادت می کنم:
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم … اما فراموش نه!!!

*

اشک خشک میشه، خنده محو میشه، اما یاد تو فراموش نمیشه!

*

تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی
مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی

*

 

چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم
سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم

*

دیروز می مردن، فراموش می شدن آرام آرام …
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم …

*

“بر باد رفته” صد بار بهتر است از “از یاد رفته”!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 4,037
  • بازدید کلی : 24,523
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove