loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 121 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 https://rozup.ir/up/only-truelove/Broken-Heart.jpg

گرچه دوست نميخرد ما را به ريالي
ولي نفروشم تار مويش به جهاني

*

*
فکر ميکردم که برام يه رفيق و همدمي
تو کوير آرزو باران رحمتي
به گمونم آخر عاشقاي عالمي
بذار راحتت کنم >>> فکر ميکردم آدمي

*

*

وقتي دلمو شکستي حس کردم بيشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندين تيکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت


برای ادامه اس ام اس ها ( اس ام اس های بیشتر ) به ادامه مطلـــــــب بروید

 https://rozup.ir/up/only-truelove/Broken-Heart.jpg


گرچه دوست نميخرد ما را به ريالي
ولي نفروشم تار مويش به جهاني

*
*
فکر ميکردم که برام يه رفيق و همدمي
تو کوير آرزو باران رحمتي
به گمونم آخر عاشقاي عالمي
بذار راحتت کنم >>> فکر ميکردم آدمي

*
*
وقتي دلمو شکستي حس کردم بيشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندين تيکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

*
*

اين دلي که شکستي مال من نبود
خيلي وقت پيش تقديم به تو شد.خوشحالم چون حالا ميتونم جاي دل سنگ بذارم تو سينه

*
*
تو دل منو شکستي ولي من دل تو رو نمي شکنم چون يک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است

*
*

کاش همانطور که از شکستن تکه اي شيشه بر ميگردي و نگاهش ميکني
وقتي دل مرا شکاندي 1بار بر ميگشتي.فقط نيم نگاهي ميکردي

*
*

به تو سپرده بودمش
با هزار و يک اميد
و حالا براي هزارو يکمين بار
دلم را مي برم
تا شکستگي اش را
گچ بگيرند

*
*

آسوده باش دل من ،
دیگر تو را به کسی نخواهم داد …

*
*
بیا از قلمرواَت دفاع کن ، دارند فتحم می کنند غـــم ها …

*
*
به من گفتی “تو سخترین لحظه ها کنارتم”
دریغ از اینکه سخت ترین لحظه ها رو خودت برام رقم زدی !!!

*
*

دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم
تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم . . .

♥♥♥


 راجب مطلــــــب نظر بزارید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 3,938
  • بازدید کلی : 24,424
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove