loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 131 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (4)

https://rozup.ir/up/only-truelove/i%20love.jpg

می گویم دوستت دارم نگو تکراریست ...

شاید روزی نباشم که تکرارش کنم ...

*

*

دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد!

قیمتی دارد که هر کسی‌ توان پرداختش را ندارد !

جملهٔ کوتاهیست که هر کسی‌ لیاقت شنیدنش را ندارد !

دوستت دارم

*

*
دلم برایت تنگ نشده … اصلا

دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!

 


 

برای ادامه اس ام اس ها ( اس ام اس های بیشتر ) به ادامه مطلـــب بروید

https://rozup.ir/up/only-truelove/i%20love.jpg

می گویم دوستت دارم نگو تکراریست ...

شاید روزی نباشم که تکرارش کنم ...

*

*

دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد!

قیمتی دارد که هر کسی‌ توان پرداختش را ندارد !

جملهٔ کوتاهیست که هر کسی‌ لیاقت شنیدنش را ندارد !

دوستت دارم

*

*
دلم برایت تنگ نشده … اصلا

دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!

*

*

دوستت دارم
  
گلایه از تکراری بودنش نکن
 
مشکل از مـــــن نیست
 
تو زیادی دوست داشتنی هستی
 
*
 
*
هرچه پیش آمد ، هر اتفاقی افتاد ، فراموش نکن که دوستت داشته ام ، که دوستت دارم و
 
هیچ کس ، هیچ
 
کجا ، هیچ وقت نمی تواند گرمایی که تو به لحظه هایم بخشیدی را تکرار کند . . .
 
*
 
*
از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
 
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
 
و برگه یدوستت دارم مرا ،
 
زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت . . !
 
*
 
*
دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه

چنان مهرت به جانم کرده ریشه
 
که در شش گوشه ی قلبم نوشته
 
عزیزم ، دوستت دارم همیشه
 
*
 
*
تــو مــاه را دوســت داری
 
مــــــن مـاه هــاست کـــه تـــو را
*
 
*
خورشید بتابد یا نتابد
 
ماه باشد یا نباشد

شب و روز من یکی شده

فرقی ندارد برایم

همه چیز برایم رویا شده

عشق تو برایم آرزو شده

به رویا و آرزو کاری ندارم

حقیقت این است که دوستت دارم !
 
*
 
*
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
 
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود
 
*
 
*
توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم . . .

ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”
*
 
*
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭلی ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !
 
*
 
*
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :

یکی بود ، یکی . . .

بی خیال . . .

خلاصه اش میشود : دوستت دارم
 
*
 
*
حرفهای زیادی بلد نیستم . . .

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید . . .

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !
 
*
 
*
با تمام مداد رنگی های دنیا
 
به هر زبانی که بدانی یا ندانی !
 
خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام . . .
 
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت :

دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا !
 
♥♥♥
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/04/23 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

آقاهادی دستت طلا خیلی عالی بوددادااااااااش.

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/04/23 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

آقاهادی دستت طلا خیلی عالی بوددادااااااااش.

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط ؟؟؟؟؟؟ در تاریخ 1392/11/04 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

وبتون عالیهشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسي از نظرتون.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 4,017
  • بازدید کلی : 24,503
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove