loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 54 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (1)

تنهایی . . .

https://rozup.ir/up/only-truelove/q9t2nlusz15mild2fwg.jpg

تنهایی یعنی فکر کردن به اینکه اون الان کجاست ؟

.

.

تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن !

 . . .


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــــب بروید.

تنهایی . . .

https://rozup.ir/up/only-truelove/q9t2nlusz15mild2fwg.jpg

تنهایی یعنی فکر کردن به اینکه اون الان کجاست ؟

.

.

.

تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن !

 

.

چنان دستانم از گره های دستانت تهی گشته که من این یخ زده ها را “ ها ” میکنم از تنهایی هر شب . . .

.

.

.

اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم
چه تجارت دردناکی ست تنهایی !

.

.

.

هر طور که بچینم کنار هم این حروف الفبا را ، جز “ تنهایی ” معنی دیگری نمیدهند !

.

.

.

از تنهایی های من برایشان بگویید . . .
بگذارید بدانند چه رنجی پشت رفتنشان است ؛ شاید تنهایتان نگذارند !

.

.

.

تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !

 

.

.

.

چرا بودنت راست و ریست نمی شود ؟
من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام ؟!

.

.

.

کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی ست که هر بار دلش به هوای دیگری می پرد !

.

.

.

دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی . . .

.

.

.

چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید .

.

.

.

تنهایی آدم را عوض میکند . . .
از تو چیزی میسازد که هیچوقت نبوده ای !

.

.

.

بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :
اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود . . .

.

.

.

شب ها پرنده هایش می روند !
روزها ستاره هایش !
ببین !
آسمان هم که باشی ، باز تنهایی . . .

.

.

.

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند !
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !

.

.

.

رفته ای اما رد پایت مانده ست در من !
کنار تنهایی ام قدم میزند بی من . . .

.

.

.

یه کم با من راه بیا ؛ تنهایی به جایی نمی رسم !

.

.

.

نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیم
دلم که میگیرد ، آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟ تنهاییم را . . .

.

.

.

میخواهم از درد بگریزم ولی درد بدون من تنها میماند ؛ که این خود درد دیگری است !

.

.

.

حتما نباید مدت ها دور از تو باشم تا تنها شوم
یک روز من بی تو ، یک عمر تنهاییست !

.

.

.

اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه میداره ، به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن !

.

.

.

زندگی چه اتفاق غم انگیزی است وقتی تنهایی ات سالها از تو بزرگتر باشد .

.

.

.

یه دریا اشک برای ریختن دارم
یه دل گرفته
یه زندگی پر از خالی
من سرشارم از تنهایی . . .

.

.

.

وقتی همه را شبیه او می بینی ؛ عاشق هستی
وقتی که او را شبیه همه می بینی ؛ تنها هستی !

.

.

.

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست چون به هیچکس جز همان آدم فکر نمی کنه !

.

.

.

دستم را گرفت و با خود برد
همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند
چه قدرتی ! چه عظمتی ! تنهایی . . .

.

.

.

تنهایی راه رفتن سخت نیست ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم ، تنهایی برگشتن خیلی سخته !

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mahla در تاریخ 1393/04/31 و 8:46 دقیقه ارسال شده است

تنهایی مال هیچکس نیست....x

تا خودمان نخواهیم تنها نمی شویم...♥


شکلکشکلکشکلک
پاسخ : لایک ولی استثنا داره ....شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 652
  • بازدید سال : 4,264
  • بازدید کلی : 24,750
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove