loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 85 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%DB%8C2.jpg

نوش می کنم …. ودکا …. سیگار …. تنهایی زیر باران… تلخی رفتن تورا…

جهنم راشش دانگ می خرم..

*

*

رفتنـــت ..

نبودنت !

نــ ـ ــآمردیــت ,

نـﮧ اذیتـم کردُ نـﮧ حتـﮯ , ثآنیـه اﮮ , برآم سوآل شد !

فقــــــط ..

یـڪ بغض خفـه ام میکنــد ..

چگونـﮧ نگآهــت کرد ؟؟

ڪـﮧ مرآ تنهــآ گذآشتـﮯ ...

*


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــــــب بروید ..

https://rozup.ir/up/only-truelove/%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%DB%8C2.jpg

نوش می کنم …. ودکا …. سیگار …. تنهایی زیر باران… تلخی رفتن تورا…

جهنم راشش دانگ می خرم..

*

*

رفتنـــت ..

نبودنت !

نــ ـ ــآمردیــت ,

نـﮧ اذیتـم کردُ نـﮧ حتـﮯ , ثآنیـه اﮮ , برآم سوآل شد !

فقــــــط ..

یـڪ بغض خفـه ام میکنــد ..

چگونـﮧ نگآهــت کرد ؟؟

ڪـﮧ مرآ تنهــآ گذآشتـﮯ ...

*

*

بد جور داغوونم .....

امشب خیلی دلم هواشوکرده بود.
اس داد:خیلی دوست دارم…!
تااومدم بگم ما بیشتردیدم

فرستاده شرمنده اشتباه شد…!

*

*

ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭ ﺧﻨﺪﯾﺪ !
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﮔﺮﯾﻪ ﻛﺮﺩ
ﺗﺒﺴﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮔﺮﯾﻪ
ﺍﺯ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﻩ !!!

*

*

گیرم که باران هم آمد
سیاهی این شهر را هم شست
هوا هم عالی شد
فایده اش برای من چیست؟!؟!
هوای دل من بی تو "پس" است

*

*

ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای ......

من خود عاشق بودم درکت میکردم ...

*

*

ﻣـﻐﺮﻭﺭ ﺗـﺮ ﺍﺯ ﺁﻧـﻢ ﮐـﻪ ﺍﻟﺘـﻤﺎﺳـﺖ ﮐـﻨﻢ ﺑـﻤﺎﻧـﯽ
ﺍﻣــﺎ
ﺑـﻐـﺾ،
...
ﯾــﻌﻨﯽ : ﻧـــــــــــﺮﻭ .....
ﺑــﻔــﻬـﻢ...~

*

*

وقتی تو نیستی ...

شادی کلام نامفهومی ست !

و " دوستت می دارم " رازی ست

که در میان حنجره‌ ام دق می کند

و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت و آیینه و هوا ... به تو معتادند ...

*

*


شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی
کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .

*

*

ﻋﺸــــﻖ ” ﯾﻌﻨﯽ..
حـــــتی اگه …
ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ !!
بدونی نمیشه !!

ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ!
ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ…
ﻧﻪ ﻓﮑﺮﺷﻮ…

*

*

غبطه می خورم ...

به " او "

که بیشتر از من

کنار تو نفس می کشد...!

*

*

خدایا دلم زنگ تفریح می خواد...
باور کن خسته شدم...
از این کلاس رقصیدن به ساز دنیا ...!!!چ

*

*

چه آشوبی است در دلم ،
.
وقتی نمی دانم در نبودنم ،
به بودن چه کسی فکر میکنی !!!

*

*

رفتم گفتم:

از "خیرش" میگذرم..

شنیدم زیر لب گفت:

از "شرش" خلاص شدم"....

*

*

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو

برساند …

*

*

یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات
میشــه یه جمله
که میکوبن تو صورتــــت
“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “…

 

*

*

هر که گفته فـــــراموش می شود !
دروغ گفــته است !
بهــــانه آورده است !
تا شاید خـــودش را دلـــداری دهد !
فـــراموش نمی شود !
تا ابـــــد می ماند !
قصه دلـــدادگی و عــــاشقی !
حتی اگر متنــــفر شوی ! ببُــری ! دور شوی !
سایـــه اش را با تیــــر بزنی !
باز هـــم هست ! باز هم یکـــــ چیزی ! یک جــــایی !
تـــو را پرت میکند به تـمام خاطـــــرات خـــــــــــوب !
و فقـــــط !

حـــسرت بـــــاقی می مانــــد...

*

*

از دستم رفتی

کاش از دلم هم می رفتی ...

با تو بودن را تصویر کردم …

بی تو بودن را ، تجربه !

این بود سهم من از رویا تا واقعیت ...

♥♥♥

((به امید اینکه همه به عشقشون برسن))


راجب مطالب نظـــر بزارید .

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 3,921
  • بازدید کلی : 24,407
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove