loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 89 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های فوق العاده احساسی مخصوص روز های دلتنگی سال 92

اس ام اس دلتنگی 92

*
چشـــــــــم گذاشتــــم رفتــــــــی،،،

اما تا همیشـــــــــه شمردن

شرط بازی نبــــــــــود….!!!
*


برای دیدن اس ام اس های دلتنگی بیشتر به ادامه مطلب بروید

اس ام اس های فوق العاده احساسی مخصوص روز های دلتنگی سال 92

اس ام اس دلتنگی 92

*
چشـــــــــم گذاشتــــم رفتــــــــی،،،

اما تا همیشـــــــــه شمردن

شرط بازی نبــــــــــود….!!!
*

*
درد یعنی:

آدم از اووووووووون همه آرزوی بچگی فقط بزرگ بشه …

همین! :(
*
*
خدایا یک مرگ بدهکارم
و هزار آرزو طلبکار
خسته ام
یا طلبم را بده
یا طلبت را بگیر….
*
*

دلم
اگر برای “تو” تنگ میشود
ببخش!!
روزم،اینگونه قشنگ میشود!
*
*
اس ام اس دلتنگی 92
*

یه جایــی هم هست
بعــد از کلی دویــدن یهــو وایمیستی …
سرتــو میندازی پاییــن
و آروم میگی ” دیگه زورم نمیــرسه “…
*
*
زندگی اجبار است مرگ اخطار است دوستی فقط یکبار است اما جدایی بسیار است
*
*
ما لذت گرما را زمانی حس میکنیم که سرد شده ایم ما زمانی از نور قدر دانی میکنیم که در تاریکی بوده ایم
بنابراین کسانی قدر شادی را میدانند که دلــــتنگی را گذرانده باشند . . ..
*
*
امشب انگارقرص هایم آلزایمرگرفته اند.
یادشان رفته خواب آورند.
نه یادآور..
*
*
سکوت نفسهایم مرا به پایان درد بی تو بودن می رساند پـــس سکوت سکوت سکوت ….
*
*

همیشه از این میترسیدم من از نژاد شیشه باشمو شکستنی او از نژاد جاده باشدو رفتنی…
آخر کار هم چنین شد او رفت و من شکستم..
*
*
اس ام اس دلتنگی 92
*
گریه کار کمی ست برای توصیف نداشتنت …
دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم …!!!
*
*
امروز برایت یک عینک نو خریده ام..
آخه تازگی ها در اوج نزدیکی هم مرا نمیبینی…
*
*

خسته ام…
نه اینکه کوه کنده باشم نه….
دل کنده ام…
*
*
خدایا خیلی وقت است که دیگر خوش نمیگذرد:
فقط خوشم که میگذرد…
*
*
به خاک نشستنم را ،
به سخره نگیر رهگذر!
روزگاری سری در میان ابرها داشتم. . .
*
*
تو بدهکارى ..
به من ..
و به تمام ” دوستت دارم ” هاى ناگفته اى
که پشت دیوار غرورت ماند ،
و آنها را بلعیدى ..
تا نشان دهى که منطقى هستى !
*
*
اس ام اس دلتنگی 92
*
اگه همه آدمهای دنیا کنارت باشن ؛
همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی … !!!
*
*

شب . .

خوابیده بودم . . .

کابوس میدیدم

از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم . . .

افسوس . .

یادم رفته بود . . .

که از نبودنت به خواب پناه برده بودم . . !
*
*
دلتنگی مرض عجیبی ست….
آدم را آرام
آرام…
نا آرام…میکند!
*
*
ای فلک گر من نمیزادی اجاقت کور بود
من که خود راضی به این خلقت نبودم ، زور بود
من که باشم یا نباشم کار دنیا لنگ نیست
من بمانم یا بمیرم هیچ کس دلتنگ نیست
*
*
بـــــــــودم …
دیدم با دیــــــــــگری شادتری . . .!
رفتــــــــ ــــم . . .!
*
*
هرگاه در غروبی تنها شدی

به یاد کسی باش که در تنهاییش

تنها به یاد توست …
*
*
کاش در کودکی می ماندیم

جایی که تنها تلخی زندگیمان
.
.
شربت تب برمان بود
*
*

گریه نمی کنم ؛ چیزی رفته توی چشمم !
به گمانم یک خاطره است …
*

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 4,259
  • بازدید کلی : 24,745
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove