loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 82 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/92_Fantasy-Love.jpg


آبپاش به خاطر رسیدن به گلش دلش رو پرمیکنه
سنگینی رو تحمل میکنه و به خاطر گلش اشک میریزه.
آهای گلم آبپاشتم

*

*

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم
 بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری !

*

. . .

 


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــب بروید . .

https://rozup.ir/up/only-truelove/92_Fantasy-Love.jpg

آبپاش به خاطر رسیدن به گلش دلش رو پرمیکنه
سنگینی رو تحمل میکنه و به خاطر گلش اشک میریزه.
آهای گلم آبپاشتم

*

*

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم
 بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری


اس ام اس عاشقانه زیبا فانتزی


میدونی چرا برات اس میفرستم چون برای ۱ثانیه اسمم میاد رو گوشید
 و تو ۲ثانیه به من فکر میکنی و این ۱ثانیه یه دنیا برام ارزش داره…


*

*

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم , پس خوبه از هم جدا نشیم
 من کنار تو , تو کنار من , پس نگاه به هر غریبه قدغن

*

*

اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد
 باز هم باخاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم

*

*

آهای ناز نمک دار
 منم عاشق تب دار
 ببین دل تو دلم نیست واسه لحضه دیدار

*

*

هیسسسسسسسسسسس!
صداشو در نیار اومدم آروم ببوسمتو برم.


*

*

. آرزویم برایت این است:
در میان مردمی که میدوند برای زنده بودن
 آرام قدم برداری برای زندگی کردن


*

*

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
 چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه اروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون

*

*
از چشمانت که افتاده ام,بادستان بی رمقم پارو خواهم زد
سیلاب اشکهات را.شایددرپس مژگانت قایقی باشدبرای دل تنهایم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

♥♥♥


پایین صفحه نظر بدین راجب مطلب .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 3,957
  • بازدید کلی : 24,443
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove