loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 90 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 https://rozup.ir/up/only-truelove/normal_hearts-free-1033557.jpg

می دانم داشتنت آرزوی محالیست ...

اما به دوست داشتنت که می توانم افتخار کنم ... !

*

*

خدایا ...

یا کسی را به ما نده یا اگر می دهی دیگر از ما نگیر

آدم ها هم هدیه را پس نمی گیرند تو که دیگر خدایی

*

*

عشق من تو باش

نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ " تنهایی "ام تنها ترین باشی

*

*

آدم ها غمهایشان را پُـــک می زنند تا ریه هایشان زندگی را کم بیاورد

و شرعی ترین خودکشی را تجربه کنند ...

 


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــــــــــب بروید ( ادامه اس ام اس ها )

 https://rozup.ir/up/only-truelove/normal_hearts-free-1033557.jpg

می دانم داشتنت آرزوی محالیست ...

اما به دوست داشتنت که می توانم افتخار کنم ... !

*

*

خدایا ...

یا کسی را به ما نده یا اگر می دهی دیگر از ما نگیر

آدم ها هم هدیه را پس نمی گیرند تو که دیگر خدایی

*

*

عشق من تو باش

نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ " تنهایی "ام تنها ترین باشی

*

*

آدم ها غمهایشان را پُـــک می زنند تا ریه هایشان زندگی را کم بیاورد

و شرعی ترین خودکشی را تجربه کنند ...

*

*

اگه صدامو میشنوی دیگه ازم جدا نشو

دنیا بهم وفا نکرد تو دیگه بی وفا نشو ...

*

*
رفته بودم دلش را به دست آورم ،

دلم را از دست دادم ...

*

*

آرامش یعنی : هر وقت قهر کردی ؛ مطمئن باشی

که تا آشتی کنی کسی جاتو نمیگیره ...

*

*

شاید سر نوشت ما خوابیدن کنار واژه هاییست

که دوستشان نداریم !!!

*

*
با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است !!!

نه خواب میخواهد نه خوراک ...

*

*

 عشق مثل پرواز است ...

بالا رفتنش جسارت می خواهد ،

بالا ماندنش لیاقت !!!

*

*
هزاران کاش در من فریاد می کند

بی تو مدتهاست که کوچانده ام بغض های بی آشیانه را

به لبخند های ناشیانه !

*

*

برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بزاره ...

*

*

فراموش نمیشوند آنان که رابطه بین مغز ودلمان را قطع کرده اند ...

*

*
تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت ،

از ته دل داد می زنم میمیرم از نبودنت ...

*

*

اشک هایم را در صندوقچه چشمانم نگه می دارم

تا در هنگام نبودنت منت باران را نکشم ...

*

*

گاهی فقط بوی یک عطر یک تشابه اسم برای

چند لحظه باعث می شه دقیقا احساس کنی که

قلبت ئاره از تو سینه ات کنده میشه ...

*

*
گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ...

اونوقته که میفهمی باید همیشه با کی باشی ...

*

*

امروز معلم عشقم گفت دو خط موازی هیچوقت به هم نمیرسن

مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند ...

گفتم من که خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم؟؟

لبخند تلخی زد و گفت شلید او هم به سوی خط دیگری شکسته شده باشد !!!

♥♥♥


نظـــــــر بزارین .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 3,951
  • بازدید کلی : 24,437
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove