loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 90 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/tanhaie.jpg

می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت

*

*


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــــب بروید

https://rozup.ir/up/only-truelove/tanhaie.jpg

می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت

*

*

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

*

*

آدمهای خوب از یاد نمیرن ، از دل نمیرن ، از ذهن نمیرن !

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن !

*

*

می خوابم تا فراموش کنم رفته ای

ولی صبح تنهایی بیدارم می کند !

*

*

می زند باران نفرت بر پشت شیشه

حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه

*

www.only-truelove.rozfa.com

*

من و تو چشمان یک صورتیم

با همیم و چه تنهاییم !

*

*

میزنم کبریت بر تنهایی ام

تا بسوزد ریشه بیتابی ام

میروم تا هر چه غم پارو کنم

خانه ام را باز هم جارو کنم

*

*

من بودم و تنهایی و خاطره‏ ی تو

کسی آمد ، مرا برد ، تنهایی ام را گرفت ولی خاطره ات باقی ماند

*

*

برف می‏ بارد ، به آخر خیابان رسیده ‏ام

پشت سرم را نگاه می ‏کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم

که از دور دست ها شروع شده است

*
*
به نام خالقی که تنهاست

ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد

*

*

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 4,010
  • بازدید کلی : 24,496
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove