loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 91 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/love.jpg

برای چشیدن طعم شیرین لحظه ها لبخندی کافیست…

*

*
۱۰ شاخه گل برات می فرستم …۹ تا طبیعی ولی دهمی مصنوعی یه کارت هم میزنم بهش ، که روش نوشته ..تا وقتی که آخرین گل پژمرده بشه دوست دارم!!

*

*
مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره، پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش سالها صبر کن.


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــــــــــــــــب بروید..

https://rozup.ir/up/only-truelove/love.jpg

برای چشیدن طعم شیرین لحظه ها لبخندی کافیست…

*

*
۱۰ شاخه گل برات می فرستم …۹ تا طبیعی ولی دهمی مصنوعی یه کارت هم میزنم بهش ، که روش نوشته ..تا وقتی که آخرین گل پژمرده بشه دوست دارم!!

*

*
مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره، پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش سالها صبر کن.

*

*

.
عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی

*

*

به حساب بانکی شما ملیونها بوسه عشق واریز کردم شما می توانید بطور شبانه روزی از طریق مهر کارت برداشت نمائید!

*

*

مکتب ما رسم فراموشی نیست.در مسلک ما عشق هماغوشی نیست.مهر تو اگر به هستی ما افتد.هرگز به سرش خیال خاموشی نیست
*

*
اگه یه روز چشمات پر اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن . بهت قول نمی دم که ساکتت کنم…ولی قول می دم که پا به پات گریه کنم.

*

*

یک نصیحت : مواظب خودت باش ! یک خواهش : اصلاً عوض نشو ! یک آرزو : فراموشم نکن ! یک دروغ: تورو دوست ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده!

*

*
سعی کن به خاطر کس ی که دوستش دار ی، غرورت رو از دست بد ی. ولی مواظب باش که بخاطر غرورت کسی رو که دوستش داری رو از دست ندی.

*

*
عشق یعنی اینکه وقتی می‌خوای برسونیش، رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی کدوم مسیر پر ترافیک‌ تره!

*

*
چنان زد آتشم با بی وفایی که بیزارم دگر از آشنایی
بر او دل بستم و شد خصم جانم
روا بر من نبود این ناروایی..

*

*
شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود ، باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود .

*

*
باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد.

*

*
عمری با غم عشقت نشستم …
به تو پیوستم و از خود گسستم …
و لیکن سر نوشتم این سه حر ف بود …
تو را دیدم ، پرستیدم ، شکستم

*

*
اگر روزی دلت لبریز غم بود ، گذرت بر مزار کهنه ام بود
بگو این بی نصیب خفته در خاک یه روزی عاشق و دیوانم بود

*

*
عربی بلدی ؟
( ینم بلق ردهشی مه ) نفهمیدی ؟
اشکال نداره از آخر بخونش می فهمی .

*

*
نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه می لغزد … ولی یاران نمی دانند ، که من دریایی از دردم ! به ظاهر گر چه می خندم ، ولی اندر سکوتی تلخ می گریم …

*

*
یک نصیحت: مواظب خودت باش!
یک خواهش: اصلاً عوض نشو!
یک آرزو: فراموشم نکن!
یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!،
یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

*

*
ما کشته عشقیم ، محبت کفن ماست . پرونده رنجیم ، رفاقت هدف ماست …

*

*
اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای “تاپ تاپ “صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی “من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم

*

*
کاش میشد اشک را تهدید کرد ، مهلت لبخند را تمدید کرد ، کاش می شد از میان لحظه ها ، لحظه دیدار را نزدیک کرد .
*

*
عشقو برات کشیدم میون موج دریا ، رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم به دنیا

♥♥♥


آخر صفحه راجب موضوع می تونید نظــــــر بدید منتظر نظراتتون هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 3,998
  • بازدید کلی : 24,484
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove