loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 86 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/92-92.jpg

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .

*

*

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود کشیدی برمودای من

*

*
همه مـــرا با خنده ی بلند میشناسند
و بیچاره بالشم
 با گریه های بیصدا …
عاشقی بد دردیست …

. . .


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــــــــب بروید . .

 

https://rozup.ir/up/only-truelove/92-92.jpg

اس ام اس های عاشقانه دوستانه

www.OnlyTruelove.rozfa.com

*

***
نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .

*

*
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود کشیدی برمودای من

*

*

 

*همه مـــرا با خنده ی بلند میشناسند
و بیچاره بالشم
 با گریه های بیصدا …
عاشقی بد دردیست …

*

*
ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست

*

*
یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

*

*
من که نباشم دنیا یــک “ من ”کـــم دارد
تو که نباشی من یــــک “ دنیا ” کــم دارم …

*

*
تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ،
“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی

*

*
قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم !
فقط بگذار از”دال تا مــیم” بگویـــم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم” …
دیگر ” لام تا کام ” حرفى نمیزنم

*

*

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم
 عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم

*

*

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام

*

*

ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد
 تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !

*

*
دوست داشته باش و زندگی کن
زمان برای همیشه از آن تو نیست

*

*

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!

*

*

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
 اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

♥♥♥


واسه مطلب ها نظر بزارید (پایین صفحه)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 4,015
  • بازدید کلی : 24,501
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove