loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 89 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/only-truelove/love-story.jpg

 

اس ام اس عاشقانه معنی دار

از تنهایی گریزی نیست

بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند

نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را

دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد

اس ام اس عاشقانه معنی دار

دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم

من و تو

دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلـــب بروید

عاشقانه معنی دار

https://rozup.ir/up/only-truelove/love-story.jpg

 

اس ام اس عاشقانه معنی دار

از تنهایی گریزی نیست

بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند

نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را

دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد

اس ام اس عاشقانه معنی دار

دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم

من و تو

دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو

اس ام اس عاشقانه معنی دار

تویی که درد و داغ را می فهمی

قدر این اعجاز همراهم باش :

این روز ها تراژدی مجسّمم…

اس ام اس عاشقانه معنی دار

 

با عطری که تو هدیه داده ای

به دنیا ثابت خواهم کرد

که نه جدایی در راه است

و نه قلب هایمان سرد خواهد شد!

اس ام اس عاشقانه معنی دار

به کـســی کــه دلـش تنــگـ نمـیشــه نگیـــد :

دلــــم بـــرات تنـــگه

پــاســـخ همیشــه یا لبـخنــد استـــ

یـــــا تــو لطـفـــ داری

اس ام اس عاشقانه معنی دار

آنقدر سپید بـــــودی

که احساس می کردم ماه شــــــــــده ای

ای کاش آبـــــــــــی بودی

مانند آسمـــــــــــان

آنوقت تا آخر عمر سر بـه هوایت می شــــــدم

اس ام اس عاشقانه معنی دار

حالم خوب است

فقط دلم کمی نه

زیــــــاد بهانه ات را می گیرد

اس ام اس عاشقانه معنی دار

Only-Truelove.rozfa.com

آنـقدر عرض کوچه را در انـتظـارت قـدم زدم

که یـادم رفت کدام سمـت کوچه بـن بست است

حالـا دیگر از هر طـرف بیایـی فرقی نمی کند

غـریـبـه ای

اس ام اس عاشقانه معنی دار

مرا نبوسید و رفت

ولی این رژ لب روی گونه ام

اثر کدامین لب است ؟

تازه فهمیدم !

باز هم خوابش را دیدم

داغیه بوسه اش را در خواب حس کردم

اس ام اس عاشقانه معنی دار

وقتی احساسم با تو حرف نمی‌زند

بدان که در پشت این سکوت

دنیایی حرف نهفته است

تنها کسی آن را می‌فهمد که

راز بغض های شکسته در گلو را بداند

اس ام اس عاشقانه معنی دار

زیر باران عشق باید ماند تا غبار تنهایی را شست

نمی دانم زیر کدامین باران ایستاده ام که اینگونه تنها ولی خیس بارانم .

اس ام اس عاشقانه معنی دار

تکیه نکن بر عصای تنهایی ات

شانه هایم را خدا برای تو آفریده

اس ام اس عاشقانه معنی دار

دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم

چه برسد به مرور خاطرات با هم بودنمان

اس ام اس عاشقانه معنی دار

پیر می شود آدم

وقتی عزیزش را صدا می کند و عزیزم نمی شنود

اس ام اس عاشقانه معنی دار

کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت

شور شیرین به سر هرکه فتد کوه کن است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 4,048
  • بازدید کلی : 24,534
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove