loading...
فقط عشق پاک...
hadi بازدید : 56 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

تنهایی

https://rozup.ir/up/only-truelove/09ee8147a6aa4df5e1146e729a1a3db8.jpg

درویش کوچه های تنهاییم

کاسه گدایی مراسکه ی نگاه توکافیست

.

 مسیج تنهایی

.

بوی دلتنگی می دهم

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید


برای اس ام اس های بیشتر به ادامه مطلــــب بروید..

تنهایی

https://rozup.ir/up/only-truelove/09ee8147a6aa4df5e1146e729a1a3db8.jpg

درویش کوچه های تنهاییم

کاسه گدایی مراسکه ی نگاه توکافیست

.

مسیج تنهایی

.

بوی دلتنگی می دهم

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید

.

مسیج تنهایی

.

تنهایی استخوان سوز است

حتی در عاشقانه ترین ساعت هایش …

.

مسیج تنهایی

.

شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ماهی دور از دریا

.

مسیج تنهایی

.

نرو تنهام نذار با درد و غم هام

اگر چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایه اش گذشتم

به جون هر دوتامون خیلی تنهام

.

مسیج تنهایی

.

وسعت درد فقط سهم من است باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من با خبر است که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام

.

مسیج تنهایی

.

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

.

مسیج تنهایی

.

این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دیگر فایده ندارد

باید باور کنم تنهایم

.

مسیج تنهایی

.

و چه لذتی است در تنهایی

باور نداری ؟

از خدا بپرس

.

مسیج تنهایی

.

دست بر شانه هایم می زنی تا تنهایی ام را بتکانی

به چه می اندیشی ؟

تکاندن برف از روی شانه های آدم برفی

.

مسیج تنهایی

.

بس که دیوار دلم کوتاه است

هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده

سرکی می کشد و می گذرد

.

مسیج تنهایی

.

تو باش نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم  تنها ترین باشی

.

مسیج تنهایی

.

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

.

مسیج تنهایی

.

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد

طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 4,248
  • بازدید کلی : 24,734
  • مقدمه

    سلام و درود بر شما. این وبلاگ تازه ایجاد شده و در واقع یک وبلاگ تفریحی می باشد. آرزو مندم در این وبلاگ لحظات خوشی را سپری کنید و از شما خواهشمندم در این وبلاگ ثبت نام کرده وهر نظر و پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. بزودی انجمن این وبلاگ را نیز فعال میکنم  باتشکر . . .

    از طرف :     only-truelove